صبح صادق >>  نگاه >> خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۵۶۸۸۶

روز مردم 

روز جمعه ۱۱ اسفند در پیش است و جهانیان به این روز چشم دوخته‌اند. روز ۱۱ اسفند در ایران، روز برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت هم‌زمان، از چنان اهمیتی برخوردار است[...]
پایگاه بصیرت / یدالله جوانی/ گروه سیاسی
روز جمعه ۱۱ اسفند در پیش است و جهانیان به این روز چشم دوخته‌اند. روز ۱۱ اسفند در ایران، روز برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت هم‌زمان، از چنان اهمیتی برخوردار است که دشمنان و به ویژه آمریکایی‌ها، حداقل از دو سال پیش بر روی آن متمرکز شده‌اند.
رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز برخلاف رویه‌های گذشته که دیگران را از ورود زودهنگام به انتخابات پرهیز می‌دادند، در همان روزهای ابتدایی سال جاری، در دیدار با کارگزاران نظام، از اهمیت انتخابات پایان سال سخن گفته و برای این انتخابات، چهار راهبرد «امنیت»، «سلامت»، «رقابت» و «مشارکت» را اعلام کردند.
کارشناسان دلیل طراحی‌های دشمن برای انتخابات ایران از یک‌سو و ورود زودهنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی در این انتخابات با ارائه چهار راهبرد از دیگر سو برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن را، در همین نتایج آثار و پیامدهای انتخابات می‌دانند. بدون تردید، می‌توان گفت، تحولات اخیر منطقه ـ که با عملیات طوفان‌الاقصی شروع شد ـ بر اهمیت بیشتر انتخابات ایران افزود. 
با یک نگاه کلان می‌توان گفت، روز جمعه ۱۱ اسفند، روز رویارویی دو مجموعه راهبرد مبتنی بر دو هدف کاملاً متفاوت ودر نقطه مقابل هم است.
۱ـ راهبردهایی که ساخت ایران قوی را هدف‌گذاری کرده است.
۲ـ راهبردهایی که تضعیف ایران را هدف‌گذاری کرده است. 
دشمنان ملت ایران، به شدت با ساخت ایران قوی مخالف بوده، از هر امکان، فرصت و ابزاری برای ضربه زدن به ایران و ایرانیان استفاده می‌کنند. دشمنان به درستی دریافته‌اند که انتخابات در ایران، کارکردی دوگانه داشته و در تقویت یا تضعیف ایران، نقشی بی‌بدیل دارد. بر همین اساس دشمنان، سیاست‌ها و راهبردهای خود را با هدف اخلال در انتخابات ایران و ضعیف برگزار شدن آن تنظیم کرده‌اند. دشمنان کشور عزیزمان ایران، برای انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند، سیاست‌ها و راهبردهایی را طراحی کرده‌اند که اولاً اگر بتوانند با بی‌ثبات‌سازی و ناآرام‌سازی کشور و بر هم زدن امنیت، برای اولین بار از برگزاری انتخابات در ایران جلوگیری کنند. راهبرد اعلامی امنیت از سوی رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی در ابتدای سال، برای خنثی‌سازی این راهبرد دشمن بود.
بسیار روشن است که آن نیروی اصلی در آوردگاه ۱۱ اسفند برای ساخت ایران قوی با یک انتخابات قوی و پرشور، «مردم» هستند‌. بنابراین، روز انتخابات، روز مردم است. مردم در این روز، مخاطب دو ندا و دو گفتمان هستند. ندای رأی دادن و رفتن پای صندوق‌های رأی برای ساخت ایران قوی، و ندای رأی ندادن برای تضعیف ایران.
به طور قطع ندای دوم، یک ندای شیطانی است هرچند ظاهری فریبنده داشته باشد و ندای اول، یک نگاه خیرخواهانه ایرانی است برای ساخت ایران قوی.
مردم ایران، مثل گذشته در روز جمعه ۱۱ اسفند، حماسه بزرگی را برای ساخت ایران قوی خلق خواهند کرد و دشمنان را برای تضعیف کشورشان، ناکام خواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات